Specialist klantbetrokkenheid

"Luisteren naar klanten, hoe ziet dat er uit"

Het inzicht dat klanten een belangrijke partij zijn om mee samen te werken is inmiddels op veel plaatsen door gedrongen en ingebed. In taal, missie en visie hebben klanten vaak hun plaats gekregen.

Hoe er echter in de praktijk gewerkt wordt is iets wat op veel plaatsen nog ontdekt kan worden. Hoe wordt er met klanten om gegaan in de realiteit en hoe wordt dat ervaren door de mensen waar het om gaat?

Als u geïnteresseerd bent in wat uw klanten beweegt kunt u hen dit laten zien en ervaren door met hen in gesprek te gaan en met hen samen te werken. Er zijn 5 niveau’s waarop u deze uitwisseling vorm kunt geven.

  • 1 Informeren
  • 2 Raadplegen
  • 3 Advies vragen
  • 4 Co-creëren met uw klanten
  • 5 Klanten laten meebeslissen

De Verhalerij kan samen met u ontdekken waar uw behoefte ligt en hoe u die vorm wilt geven.