Werkwijze

"Klanten bewaren een schat aan informatie over de producten en diensten die u levert." - Mariëlle van Esch

Klantinformatie

Klanten bewaren een schat aan informatie over de producten en diensten die u levert.

Antwoord op de vragen die u aan klanten heeft en dus informatie die u veel kan brengen!

  • Ideeën over de service die u verleent
  • of u klantvriendelijk bent
  • of uw product voldoet aan de verwachting en beantwoord aan een vraag
  • ideeën over de uitstraling van uw bedrijf
  • enzovoorts

Onze werkwijze is als volgt

  1. In gesprek met u ontvouwen zich de vragen die u aan uw klanten heeft. Ik beschrijf deze vragen heel precies en stem ze weer af met u.
  2. Na afstemming vertaal ik deze vragen in een op maat gemaakt plan van aanpak waarmee we uw klanten gaan bevragen. Onderdeel van dat plan kunnen zijn: interviews, focusgesprekken, spiegelgesprekken, carousselgesprekken, rondetafelbijeenkomsten en andere gezamenlijk te bedenken, passende vormen van klantbevraging. Ook het begeleiden van klankbordgroepen of adviesraden -dus het structureel contact houden met de klant en het duurzaam inzetten van de klantinformatie- kan onderdeel zijn van een plan van aanpak. De mogelijkheden zijn divers en oneindig.
  3. In overleg met u werf ik de klanten die we willen bevragen.
  4. Ik voer de afgesproken gesprekken.
  5. Ik maak verslag en een rapportage die u kunt gebruiken om uw diensten te verbeteren.
  6. In een afsluitend gesprek bespreken we de resultaten en evalueren we het proces. Naar wens kan een mogelijk vervolg onderdeel zijn van dit gesprek.

Echt contact

Dit hele proces wordt gekenmerkt door echt contact. We werken op een gelijkwaardige basis samen waarin we op een prettige en ontspannen manier de antwoorden op uw vragen zien ontstaan. U wordt daarmee in staat gesteld uw producten of diensten op een kwalitatieve manier te verbeteren.